TRSC

საკონკურსო განცხადება

ა(ა)იპ სასწავლო კვლევითი ცენტრი  შოთა რუსთაველის საქართველოს ეროვნული სამეცნიერო ფონდის მხარდაჭერით იწყებს  მეცნიერების პოპულარიზაციისათვის  მიზნობრივი გრანტების 2022 წლის კონკურსში,  გამარჯვებული პროექტის განხორციელებას –  „სამეცნიერო სპარინგი – ქართველები მეცნიერებაში“

პროექტის მიზანია: Facebook მეშვეობით მეცნიერებისა და ინოვაციების რეფორმების, სამეცნიერო კვლევითი პროექტების, საერთაშორისო პროექტების, დანერგვაზე ორიენტირებული კვლევის შედეგების, მეცნიერთა პირადი მაგალითების და გამოცდილების) პოპულარიზაცია ფართო საზოგადოებაში.

პროექტზე მომუშავე გუნდის დაკომპლექტების მიზნით ცხადდება კონკურს სოციალური მარკეტოლოგის პოზიციაზე 

ფუნქციები:

  1. პროფილის დიზაინის შექმნა Facebook-ზე   და ტექნიკური უზრუნველყოფა
  2. ქსელის დაგეგმვა და მართვა (სტრატეგია,  პოსტინგი,  გამომწერების მოძიება,  ვოისოვერის განთავსება, მონიტორინგი და ოპტიმიზაცია);
  3. მიმდინარე და დასრულებული კამპანიების რეპორტინგი და შედეგების მონაცემთა შეგროვება, სტატისტიკა,  ანალიზი)

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები

1.         Google Ads, Facebook Ads სარეკლამო პლატფორმებთან მუშაობის თეორიული/პრაქტიკული ცოდნა;

2.         ციფრული რეკლამის პარამეტრების ცოდნა;

3.         მონაცემებთან (დამუშავება, დახარისხება, სხვადასხვა სახის ფორმატირება) მუშაობის თუნდაც მინიმალური პრაქტიკული გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;

4.         პროგრამატიკთან მუშაობის მინიმალური პრაქტიკული გამოცდილება და ცენტრის სადოქტორო კვლევების ხელშეწყობის პროგრამაში (დოქტორანტთა ქსელის) მონაწილეობა  ჩაითვლება უპირატესობად;

სამუშაოს დაწყების სავარაუდო თარიღი: 2022 წლის 15 სექტემბერი

ანაზღაურება: კანდიდატის გამოცდილებისა და ინდივიდუალურად შეთანხმებადი პირობების შესაბამისად;

დაინტერესებულ პირებს შეგიძლიათ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV)

 ელ.ფოსტაზე info@trsc.ge;/ marinematchavariani@gmail.com